Ekonomi

A101 “Türkiye’nin süpermarkette en itibarlı markası” oldu

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye Prestij Akademisi tarafından bu yıl 12’nci kez gerçekleştirilen ve 65 farklı branşta faaliyet gösteren kurumların prestijini ölçen araştırmada, katılımcıların %44,9’u zincir market A101’in, Türkiye’de en çok mağazası, süpermarket kategorisinde en prestijli markasıdır. birinci olarak seçildi.

Türkiye Prestij Akademisi tarafından Bursa Teknik Üniversitesi ve Beykoz Üniversitesi işbirliğiyle 15 Aralık 2022 – 15 Ocak 2023 tarihleri ​​arasında 26 bölge ve 72 ilde toplam 15 bin kişi ile görüşülerek gerçekleştirilen Türkiye Prestij Endeksi araştırması .

Araştırma sonuçlarına göre A101, süpermarket bölümündeki diğer 35 marka arasında en yüksek puanı alarak Türkiye’nin En Prestijli Markası oldu.

Araştırmaya katılan tüketiciler, A101’in hızla büyüyen ve atılımlar yapan bir şirket olduğunu; üstün hizmet ve iş kalitesi sağlamak; yeniliklere, teknolojiye ve tasarıma değer veren; A101’i en prestijli şirket yapan en değerli 5 unsurun, kendi alanında öncü olması ve segmentinde yönetim kurulu başkanı olması olduğunu belirtti.

Süpermarket kategorisinde prestij görünürlük sıralamasında birinci olan A101, ikinci sıradaki rakibinin yaklaşık iki buçuk katı bir orana sahipti.

gundogmusajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu